Hustadvika Elektro


Uke 1 hos Hustadvika Elektro


Dag 1: Har jeg ikke gjort så alt for mye, men jeg har fått være med på å trekke kabler som skal til forskjellige plasser med den nye Rense Anlegget i Bud.

Litt senere på dagen ble jeg med til Eide for å begynne med planlegging av hvor vi skulle legge rør til et kjøkken.

Dag 2: Har jeg vært på Eide i og lagt opp rør på et kjøkken. Jeg ble også med til Vevang for å trekke rør, feste rørene og lage veggbokser


Dag 3: Ble jeg hentet på eide for å fortsette på et kjøkken vi hadde begynte å trekke rørene.
Vi ble ferdig med å trekke alle rørene og feste alle veggboksene vi trengte

Dag 4: Har jeg ikke gjort så alt for mye. Det jeg har gjort er å lage merkeskilt/lapper som de fester på kablene.

Dag 5: Ble hentet av Thomas og da dro vi til Bud RA og da gjorde i ferdig merkelappene som i hadde begynt på dagen før.


Uke 2 hos Hustadvika elektro

Dag 1: Var med Thomas til Bud RA for å dra kabel.

Dag 2: Gjorde det samme som dag 2.

Dag 3: Begynte å stripse kablene og dra noen til.

Dag 4: Dro kabler og stripset kabler.

Uke 3 hos Hustadvika elektro

Dag 1: Begynte jeg og telle opp diverse ting og skrev i de ned på et ark og så ble det tatt med tilbake til lagret.

Dag 2: Fortsatte jeg og rydde og nå begynte jeg og ta ut kabel-tromler og skrev de ned åp en liste.

Dag 3: Da ryddet jeg og skrev den diverse på listen og plukket opp strips.

Dag 4: Ble med Rune til Hustadvika Fengsel og la opp datakabler og en kabelkanal.












































Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Oppsummering

Nettpartner Uke 43 (25.10.2017)